søndag 5. oktober 2014

Jasper and Banff Road Trip in Canada






















9 kommentarer:

  1. Hej Gudny!
    Flottet billeder fra Jasper and Banff Road Trip in Canada
    Tak fordi jeg må se med :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Knud,

      Bare hyggelig å dele når man ikke får vært der selv. Var en fantastisk opplevelse og har helt klart lyst å reise tilbake :) En vakker plass uten tvil. Godt du likte bildene :) Ha en fin uke i møte..

      Slett
  2. Quelle magnifique série.... bravo...

    SvarSlett
  3. Ja det var flotte bilder av vakker plass! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. En knall vakker plass som jeg kunne tenke meg å reise tilbake til :)

      Slett
  4. Jeg deler din lidenskap- og kan godt tenke tanken om å reise rundt i verden og fotografert. Naturen er utrolig vakker og så varierende. Det er så vakre farger og en kraft som er uendelig. Må vi bare passe på alt så andre generasjoner kan ha den de samme opplevelsene som oss. Du er hjertelig velkommen til å besøke min blog; Always be open to growth. Ha en vakker dag.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for en hyggelig kommentar Solcarina :) Ja verden er en fantastisk plass og utrolig artig å kunne oppleve den med nære og de som ikke er så nære :) Verden er full av overraskelser og gleder meg til neste tur med kamera på slep :) Ha en vakker dag du også. Skal ta meg en tur inn om din blog jeg også :)

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder- jeg elsker også å vandre ut i naturen og fotografere. Ha en strålende week-end.

    SvarSlett